Soulcalibur

Pour parler de vos Games favoris ; de vos coups de coeurs ...

Modérateur : Team Admin

Avatar de l’utilisateur
TheScientist
Cyber Addict
Cyber Addict
Messages : 431
Inscription : 20 oct. 2005 18:17

Message par TheScientist »

a y est, j'ai envie de sc3 .... stark, ben, a quand le prochain uba cya contest winter sc3 tour 2007 ? :1lol:
sc2 : Supernatural#883
_________________________________
Acc Bnet : OnTheRoadAgain || TheGantz
Acc Bnet at : Ambitious.One
Acc cw (lol) : ILuvRu[CyA]
Avatar de l’utilisateur
Heart
Addict
Addict
Messages : 90
Inscription : 10 sept. 2007 22:10
Localisation : Mother Of All Cities- Prague
Contact :

Message par Heart »

NICE i found such nice topic! I do not know if you play on playstation but never mind...As I read so far, We all use same heroes :D
Yes siegfried is just too much imba. He is like Heihachi in tekken 4;)
but my most favorite is... Mitsurugi! I have two reasons 1)he is cool 2)his stances are very powerful

I wanted to ask...anyone has been able to beat all 12 tournaments in row? I have won only 7 in row no more-.- and anyone has finished chronicles more than 3 times? (I got nice main hero with lvl 99 :1shock: 850hp! tank like hell)

Code : Tout sélectionner

NICE j'ai trouvé cette jolie sujet! Je ne sais pas si vous jouez sur playstation mais qu'importe ... Comme je l'ai lu à ce jour, nous utilisons tous même héros: D 
Oui siegfried n'est que trop imba. Il est comme Heihachi dans tekken 4;) 
Mais mon favori est le plus ... Mitsurugi! J'ai deux raisons: 1) il est cool 2) ses positions sont très puissantes 

Je voulais demander ... quiconque a été en mesure de battre tous les 12 tournois en ligne? J'ai gagné que 7 à la ligne - pas plus - et quiconque a terminé chroniques plus de 3 fois? (Je suis gentil héros principal avec lvl 99: 1shock: 850hp! Réservoir comme l'enfer)
EDIT: ok google translator is not flawless..but who cares? you do? :x
Image
Here we go! Screw you, I will have english corner!
Répondre