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Publié : 25 juin 2006 8:36
par Vapula
oui en effet ==> DotA 6.34

Publié : 02 août 2006 10:01
par BigBenZen

Publié : 02 août 2006 16:30
par Vapula
Arf... Pris de vitesse...

[edit] Voici le lien direct

Publié : 02 août 2006 18:57
par celastus
J'ai noté un gros changement :

- Bonus gold is given to the allies of the tower killer (even if creeps kill it)

Publié : 04 août 2006 7:55
par BigBenZen
6.35b (déja... :?: )

Publié : 04 août 2006 20:29
par Viro-Panda
il y a aussi des nouveau creep pres de la 2eme tourelle mid des sentinelle.... pourkoi pas

Publié : 05 août 2006 0:59
par Pardaillou
Tiens un panda migrateur !!!!!!

Ca va ti toi ?

Publié : 24 août 2006 15:43
par Vapula
Dota 6.36
6.36
====

* Added two new heroes (both disabled in -lm)
* New loading screen (thanks Artgerm)


* Gravekeeper's Cloak reduced from 7/14/21/28 to 6/12/18/24
* Nether Ward HP reduced from 100/200/300/400 to 75/150/225/300
* Searing Arrows cooldown from 0 to 4/3/2/0
* Dark Ritual cooldown from 45 to 60/55/50/45
* Nightmare casting range from 650 to 500/550/600/650
* Storm's Dispel damage increased from 200 to 350
* Chakra cooldown from 25 to 19
* Viper's Poison Attack cooldown from 0 to 4/3/0/0
* Denied units now give off minor Experience instead of none (planned for improved league play from a while back, unrelated to the recent forum postings for those wondering)
* Improved Mana Burn cast range on neutral Satyr (only meaningful when converted since it does not autocast anymore)


* Ogre Magi base damage improved
* Redistributed Crystalys/Buriza recipe costs from 1000/750 to 500/1250
* Improved base Intelligence on Phantom Lancer
* Increased Mask of Madness lifesteal from 10% to 17%
* Track cast range improved per level
* Increased Battlefury cleave aoe from 160 to 200, damage from +50 to +65 and a little more HP/Mana regen.
* Increased Leshrac's agility
* Improved how Doppelwalk levels
* Monkey King Bar's bonus damage increased from 90 to 100
* Luna attack range from 300 to 330
* Drunken Haze's duration from 5 to 7 seconds and slightly reduced mana cost
* Increased duration of level 2 and 3 of Doom by 2 seconds
* Changed level 2 and 3 Phantasm to take the same 200% extra damage as level 1
* Buffed Ursa's strength gain per level


* Fixed the old incorrect Chaos Damage ladder tooltip to reflect the DotA custom settings
* Rebased Lightning Bolt due to it sometimes causing allies to lose their issued orders on the target
* Fixed a recent bug with Chronosphere that froze his images
* Fiend's Grip now properly stops the effect when you run out of mana
* Swapped the locations of Dusk and Twighlight Taverns to be consistent with the Sentinel side
* Temporarily disabled -lmap
* Fixed -vr to random inside the voted hero vs hero set, so for example, blue/pink don't always get the first one listed anymore. Don't confuse this with the 10 heroes being randomized, only the order which they are assigned once the lineup is voted on. This removes the voting bias that previously existed in informal games
* Fixed a Clinkz Searing/Windwalk exploit
* Fixed Perseverance undo ability and Reality from triggering Essence Aura

Publié : 24 août 2006 16:18
par Artatak
Omg xp sur les denys !

Publié : 29 août 2006 16:31
par Vapula
DotA 6.36b
6.36b
=====

* Fixed a Static Field bug and tweaked effect
* Nerfed Chemical Rage
* Reduced Gravekeeper's Cloak a little bit more
* Less damage/armor on Acid Spray and a little more cooldown
* Slight base damage buff to Drow
* Reduced the max gold Greed can stack up to
* Soul Assumption early levels given a cooldown similar to the rest
* Fixed Purge tooltip
* Added status icon for Fatal Bonds on heroes
* Nerfed Fatal Bonds from 6/12/18/24 to 5/10/15/20
* Reduced Agility/Level on Spectre
* Lowered the recent XP deny changed a little
* Radiance damage reduced from 40 to 35
* Lowered Shadow Word damage on enemy a bit
* Nerfed Infernal a bit
* Added Shadow Word status icon
* Minor base damage nerf on Alchemist

Publié : 29 août 2006 17:48
par Artatak
Pour info le "little more" hp/mana regen buff sur battle fury lui donne en fait les même bonus que Linken Sphere.
RoH : 4hp/sec
Void : +100% mana reg
Linken (5500 or) et BF (4785 or) : 6hp/sec et 150% mana reg
Pour moins c'est plus que "little more"…

Publié : 06 sept. 2006 9:22
par Spix
Que pensez vous du mode -wtf....???

Perso...c'est fun mais un peu lourd quand t'as zeus en face par exemple!! :1idea:

Publié : 06 sept. 2006 9:24
par Artatak
Bof je ne l'ai jamais joué si ce n'est pour tester quelquechose…
L'ulti enchaîné de zeus doit être lourd, mais celui de spectre joli :D

Publié : 06 sept. 2006 9:27
par M0K
si tu aimes faire une game de 5 minutes ok...
et zeus faut déjà qu'il passe level 6 et c'est pas gagné !
parce que bon, tout ce qui a un bolt c ingérable,
après t'as le necro qui fait que les vagues de creep meurent jamais,
omni et abaddon se débrouille sans pour autant être ultime
et a coté de ca t'as des mecs genre rasta et lion -_-

enfin bref si t'as 5 minutes a perdre de ton temp!

[qu'on me parle pas de ar wtf en disant "mais si c'est balance comme game" quand tu tombe vs vengefull avec lycan tu rigoles pas -_-]

Publié : 06 sept. 2006 9:29
par Artatak
maiden lvl 2 doit être bien…